vrijdag 11 oktober 2013

Mijn onrustige hoofd

Het is laat, of vroeg maar net hoe je het bekijkt. Voor mij is het laat want ik heb nog niet kunnen slapen. In mijn hoofd is de verwerking van de afgelopen tijd druk aan de gang. In ik ben te dik deel 1,2 en 3 kun je lezen over mijn baarmoeder problemen. Om een lang verhaal kort te maken; De novasure heeft niet gewerkt, die pijn kwam heftig terug en kon alleen nog met morfine bestrijd worden, alleen dan was het dragelijk. Gelukkig is er toen besloten mijn baarmoeder te verwijderen en dat is afgelopen 4 september gebeurd. De operatie is goed gegaan, maar een week na thuiskomst werd ik weer opgenomen met hoge koorts en een buikvliesontsteking. Wat ben ik ziek geweest!

Nu een aantal weken later voel ik me goed. Mijn wond ziet er keurig uit en ik heb nauwelijks pijn meer. Ik heb ook enorm veel zin om van alles te doen maar mijn conditie is nul. Ik heb net een keukenkastje opgeruimd en schoongemaakt (je moet wat als je niet kan slapen en de slaappillen je in de steek laten) en na afloop stond ik te zweten ik stond te trillen op mijn benen en moest overgeven. Ik voelde me alsof ik een marathon gelopen had. (Die heb ik nooit gelopen maar ik kan me er iets bij voorstellen)

Ook lijk ik ineens weer gluten te kunnen eten. Toen mijn baarmoeder klachten begonnen had ik erg veel last van mijn darmen en ben ik in overleg met de huisarts en diƫtiste glutenvrij gaan eten. Dit hielp enigszins. Laat ik het zo stellen als ik iets met gluten at reageerde mijn darmen binnen een kwartier. En nu,nu eet ik gluten en mijn darmen doen normaal. Nu vond ik op internet dat een baarmoeder zo gestrest kan zijn dat zij constant samen knijpt en hier dus ook de darmen mee prikkelt. Je krijgt eigenlijk een spastische darm. Die baarmoeder is nu weg dus het is vanbinnen een stuk rustiger en dat blijkt! Hoe kan het dan dat ik altijd zo op gluten reageerde? Ik moet dit nog chekken bij mijn arts maar gluten is een stof die elk mens niet goed kan opnemen. Bij normale darmen merk je hier niks van bij geprikkelde darmen zoals die van mij is het net een extra prikkeling teveel. Ik ben heel benieuwd. Ik eet al een paar dagen gluten en het gaat goed,mijn darmen zijn beter dan ooit!

Het is een chaos in mijn hoofd, beelden van de afgelopen weken schieten voorbij, gevoelens komen naar boven en mijn emoties zitten hoog. Maar even lekker een potje janken, waar ik zo aan toe ben lukt niet, nog niet....

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen